Nieuwe huisstijl JG Timmer

Wie JG Timmer een beetje kent, weet dat we voortdurend investeren: in nieuwe disciplines, in eigentijds materieel en uiteraard in onze medewerkers. Bij het bedrijf dat we mede daardoor geworden zijn, hoorde een nieuw ‘verhaal’ met een eigentijdse uitstraling.

Samen met brandingbureau Toon hebben we het ‘merk’ JG Timmer grondig onder de loep genomen. Wat voor bedrijf zijn we nu precies? Hoe onderscheiden we ons in de markt? En het allerbelangrijkste: wat betekenen we voor onze medewerkers en onze klanten?

Vastberaden bouwen

Op basis daarvan hebben we een nieuw verhaal verwoord, met een bijpassende kernboodschap: ‘Vastberaden bouwen’. Die boodschap draagt precies uit wat we voor onze klanten willen betekenen. Uiteraard hebben we ook onze uitstraling daarop aangepast. Met deze boodschap en uitstraling bouwen we – samen met onze klanten en medewerkers – verder aan duurzame groei.

Benieuwd wat die vastberadenheid betekent? Je leest het in ons merkverhaal.